Veelgestelde vragen van onze bungalowgasten FAQ

Hier vindt u een selectie uit de meest gestelde vragen over een bungalowvakantie. Hopeliljk vind u alles wat u wilt weten op deze pagina. Zoekt u nog iets anders? dan kunt u proberen te zoeken via onze zoekpagina of u kunt ons eventjes bellen. We helpen u graag om alle informatie voor een bungalowvakantie bij elkaar te krijgen zodat u gerust een reservering kunt maken. 

Boeken & beschikbaarheid

  1. Hoe kan ik een bungalow boeken?
    Online via onze website, telefonisch of per e-mail bij de receptie.
  2. Kan ik een optie nemen op een bungalow?
    Ja, u kunt kosteloos een optie nemen voor 1 week.
  3. Hoe zie ik of een bungalow nog beschikbaar is?
    Op onze website vindt u de actuele beschikbaarheid en prijzen.
  4. Kan ik ook last-minute boeken?
    Ja, zolang er beschikbaarheid is.
  5. Wat gebeurt er als ik een fout maak bij het boeken?
    Neem direct contact op met de receptie, dan passen wij het voor u aan.
Vakantieoord Het Lorkenbos in Otterlo Hond

Verblijf & faciliteiten

  1. Wat is de standaard in- en uitchecktijd?
    Inchecken vanaf 15:00 uur, uitchecken uiterlijk 10:00 uur.
  2. Tot hoe laat kan ik inchecken?
    Inchecken kan van 15:00 uur tot uitelijk 20.00 uur. We horen het graag indien u denkt dat u later dan 17.00 uur te arriveren. Wilt u ons nog telefonisch spreken, dan kan dat via 0318-591567. De telefoon wordt om 16.30 uur doorgeschakeld naar iemand van onze storingsdienst, maar die kan een boodschap doorgeven aan de persoon van de receptie.
  3. Is eerder inchecken of later uitchecken mogelijk?
    Nee, eigenlijk niet. We zijn een erg klein park, met een klein schoonmaakteam. Bij hoge uitzondering kunnen we rekening houden met de wens om hier van af te wijken, maar dan gaat het om medische redenen.
  4. Moet ik borg betalen?
    Nee.
  5. Zijn de bungalows rookvrij?
    Ja, alle bungalows zijn rookvrij.
  6. Zijn de bungalows geïsoleerd?
    Ja, alle bungalows zijn goed geïsoleerd en geschikt voor alle seizoenen. Met uitzondering van de Familiecaravan.

Comfort & inrichting

  1. Is er vloerverwarming?
    Ja, de nieuwere bungalows en de meeste familiehuizen hebben vloerverwarming. In de teksten bij iedere bungalowpagina kunt u dit terugvinden. Met uitzondering van Type Berken, De Fin, de Familiecaravans en de oude type Korhoen.
  2. Hebben de bungalows een vaatwasser?
    Ja, de meeste bungalows zijn hiermee uitgerust. Met uitzondering van type Berken en de Familiecaravans.
  3. Zijn er bungalows met wasmachine?
    Ja, De Beuk heeft een wasmachine. Er is ook een wasmachine en droger voor algemeen gebruik aanwezig op ons park.
  4. Kan ik een kinderbedje of kinderstoel huren?
    Ja, deze kunt u bijboeken.
  5. Hebben de bungalows een tv?
    Ja, elke bungalow heeft een flatscreen-tv.

Ligging & omgeving

  1. Liggen de bungalows vrijstaand?
    Ja, iedere bungalow heeft een eigen tuin.
  2. Hoe ver is het park van de Veluwe?
    Het park grenst direct aan de Veluwe.
  3. Is er openbaar vervoer in de buurt?
    Ja, bushaltes liggen op loopafstand aan de Arnhemseweg.
  4. Zijn er winkels in de buurt?
    Binnen 5 minuten rijden vindt u supermarkt de Spar.
  5. Kan ik wandel- of fietsroutes krijgen?
    Ja, bij de receptie zijn gratis routes beschikbaar.

Huisdieren

  1. Zijn honden welkom?
    Ja, in alle bungalows zijn 2 honden toegestaan. In de familiecaravans niet.
  2. Zijn er kosten verbonden aan het meenemen van een huisdier?
    Ja, er geldt een kleine toeslag per nacht.
  3. Zijn er losloopgebieden in de buurt?
    Ja, op loopafstand zijn hondenlosloopgebieden.
  4. Mag mijn kat mee?
    Ja, mits aangelijnd of binnen gehouden.
  5. Zijn er speciale huisdiervriendelijke bungalows?
    Ja, met een omheinde tuin (De Beuk)

Activiteiten & voorzieningen

  1. Is er een zwembad?
    Ja, een verwarmd buitenzwembad geopend van juni t/m augustus.
  2. Zijn er speeltuinen?
    Ja, verspreid over het park.
  3. Is er animatie?
    In schoolvakanties zijn er kinderactiviteiten.
  4. Kan ik fietsen huren?
    Ja, er zijn gewone fietsen beschikbaar. Voor elektrische fietsen verwijzen we u graag naar Geerts in Otterlo.
  5. Zijn er restaurants op het park?
    Ja, u vindt Brasserie Roekel bij ons. En in de directe omgeving zijn meerdere eetgelegenheden.

Service & extra’s

  1. Kan ik bedlinnen huren?
    Ja, dit is verplicht.
  2. Kan ik handdoeken huren?
    Ja, een handdoekenpakket is bij te boeken.
  3. Kan ik keukendoeken huren?
    Ja, ook dit is mogelijk.
  4. Kan ik ontbijt bijboeken?
    Nee. Maar dit kan eventueel via B&G in Harskamp.
  5. Zijn er barbecuefaciliteiten?
    Barbecueën is toegestaan bij uw bungalow. Maar alleen op gas. Er zijn geen bbq's aanwezig. 

Betaling & Reserveringsvoorwaarden

  1. Kan ik mijn verblijf annuleren?
    Ja, volgens de annuleringsvoorwaarden.
  2. Wat als ik eerder vertrek?
    Dan vindt er geen restitutie plaats.
  3. Kan ik een annuleringsverzekering afsluiten?
    Ja, dit kan direct bij de boeking. U betaalt 6% van de huurkosten.
  4. Zijn er arrangementen?
    Ja, kijk bij onze aanbiedingenpagina.
  5. Kan ik een cadeaubon kopen?
    Ja, deze zijn beschikbaar voor ieder gewenst bedrag.
  6. Moet ik een aanbetaling doen?
    Ja, een 40% binnen 14 dagen na reservering en de rest 14 dagen voor aankomst.
  7. Wat zijn de annuleringsvoorwaarden?
    Deze staan op onze website hier

Praktische zaken

  1. Is er parkeergelegenheid?
    Ja, op de centrale parkeerplaats en bij de eigen bungalow.
  2. Mag ik mijn auto bij de bungalow parkeren?
    Ja. De Gaai en type Berken hebben een parkeerplek een stukje van de bungalow vandaan.
  3. Is er wifi?
    Ja, gratis wifi in alle bungalows.
  4. Is er airco?
    Niet standaard, maar de bungalows zijn koel door goede isolatie en rieten daken.
  5. Zijn er stopcontacten genoeg aanwezig?
    Ja, elke bungalow heeft meerdere aansluitingen.

Speciaal

  1. Zijn er bungalows geschikt voor mindervaliden?
    Ja, met brede doorgangen en aangepast sanitair.
  2. Zijn er bungalows met open haard?
    Ja, De Erica heeft een gashaard voor sfeer. Er is ook vloerverwarming.
  3. Zijn er bungalows voor grote groepen?
    Ja, tot 16 personen.
  4. Kan ik meerdere bungalows naast elkaar boeken?
    Ja, dit is mogelijk bij tijdige reservering.
  5. Zijn de bungalows geschikt voor zakelijke verblijven?
    Ja, wij bieden ook mogelijkheden voor zakelijke boekingen en teamuitjes.
  6. Kan ik meerdere bungalows tegelijk boeken voor een groep of familie?
    Ja, u kunt meerdere bungalows naast elkaar reserveren, mits op tijd geboekt.
  7. Mag ik zelf een kinderbedje meebrengen?
    Ja, dit mag. Houd er wel rekening mee dat dit ruimte inneemt in de slaapkamer.
  8. Kan ik een bungalow boeken voor een langere periode, bijvoorbeeld een maand?
    Ja, dit is mogelijk. Neem contact op met de receptie voor maatwerk.
  9. Zijn er arrangementen voor feestdagen zoals Kerst en Pasen?
    Ja, we hebben regelmatig speciale arrangementen tijdens feestdagen.
  10. Zijn er bungalows met twee badkamers?
    Ja, een aantal grotere bungalows beschikt over twee badkamers.
  11. Zijn er bungalows met een bad in plaats van douche?
    Ja, sommige bungalows hebben een ligbad. Dit staat vermeld bij de omschrijving.
  12. Kan ik bij mijn bungalow elektrisch koken?
    Nee, geen een van onze keukens is voorzien van een moderne kookplaat.
  13. Zijn er bungalows met een sauna?
    Nee, maar in de omgeving zijn wellnessmogelijkheden (in Lunteren).
  14. Kan ik mijn eigen barbecue meenemen?
    Ja, dat is toegestaan mits veilig gebruikt. Alleen op gas.
  15. Zijn er bungalows die direct aan de bosrand liggen?
    Ja, al onze huisjes hebben uitzicht op de natuur.
  16. Zijn er bungalows met een open keuken?
    Ja, alle bungalows hebben een open keuken.
  17. Is er standaard een koffiezetapparaat aanwezig?
    Ja, elke bungalow heeft een koffiezetapparaat en een Nespresso.
  18. Kan ik mijn verblijf tussentijds verlengen?
    Ja, mits de bungalow vrij is. Neem contact op met de receptie.
  19. Zijn de bungalows ook in de winter comfortabel warm?
    Ja, dankzij vloerverwarming of centrale verwarming.
  20. Mag ik bezoek ontvangen in de bungalow?
    Ja, gasten zijn welkom. Voor overnachtingen vragen we dit vooraf door te geven.
  21. Kan ik cadeaubonnen inwisselen bij een boeking?
    Ja, onze cadeaubonnen kunt u verzilveren bij de reservering.
  22. Zijn de bungalows geschikt voor zakelijke bijeenkomsten of trainingen?
    Ja, ze zijn ook geschikt voor vergaderingen of kleine teamuitjes.